Obiectivul este vitalizarea afacerii tale. 100% focusați pe nevoia utilizatorului final. Abordarea noastră de realizare a unui proiect este clară și structurată, iar obiectivul nostru este să predăm un articol captivant și mai mult decât intuitiv.
     Concept contruit de la zero, reprezentativ tipului de business .
      Știați că spectatorii păstrează 95% dintr-un mesaj atunci când îl vizionează într-un videoclip, comparativ cu doar 10% când îl citesc în text?
      Nu este de mirare că în 30 de zile se încarcă mai mult conținut decât ceea ce au creat rețelele de televiziune importante din SUA în ultimii 30 de ani .
      Chiar și atunci, multe companii se luptă să creeze videoclipuri pentru a interacționa cu publicul lor, iar unul dintre cele mai mari motive pentru aceasta este mitul conform căruia crearea unui videoclip este costisitoare, consumă mult timp și depune eforturi mari.
      Presupunând că scopul final al conținutului dvs. este de a face mai mulți oameni să vă descopere, cheia este să creați în mod consecvent videoclipuri standard. Pentru a crea în mod consecvent, trebuie să aveți clar despre ce doriți să vorbiți.
      Ca marcă, crearea de conținut înseamnă mai mult decât identificarea publicului țintă. Este important să înțelegeți ce atrage atenția publicului dvs., ce caută în mod activ și cum se poate lega acest lucru de afacerea dvs.
      Următorul lucru care vă poate ajuta să găsiți subiecte pentru a crea videoclipuri este să înțelegeți ce caută publicul dvs. Puteți începe cu locul în care vor interacționa cu dvs. – YouTube, Facebook, Instagram, Google.
      YouTube și Google au ambele o bară de căutare automată care vă va spune care sunt cele mai populare subiecte pe care oamenii le caută în jurul subiectului dvs. de interes. De asemenea, veți vedea ce fel de videoclipuri sunt clasate pentru ele, ceea ce vă spune ce tip de conținut funcționează pentru această categorie de căutare.
      Răsfoirea videoclipurilor de top vă va ajuta să înțelegeți ce tip de format de conținut funcționează cel mai bine pentru subiectul respectiv. Indiferent dacă este vorba de articole, interviuri, întrebări și răspunsuri, videoclipuri de instrucțiuni etc. Mai important, videoclipurile relevante de top pentru interogarea dvs. de căutare vă vor ajuta în pasul următor – care este descoperirea golurilor de conținut pe care le poate umple videoclipul dvs.
      Spectatorii își vor lăsa comentariile, gândurile și întrebările despre videoclipul lor. Acestea sunt porți către înțelegerea a ceea ce funcționează și nu.
      Este important să interacționați și cu publicul dvs. și există multe puncte de contact pentru a avea aceste interacțiuni. Puteți începe o conversație în secțiunea de comentarii, pe rețelele de socializare sau chiar să întrebați persoane din cercul dvs. – în special cele care au interese similare.
      Trebuie să vă transformați gândurile într-un script bine scris, care vă va permite să executați perfect și să comunicați ideile dvs. spectatorilor. După ce ați blocat o idee, începeți cu crearea unei hărți de idei – în care veți menționa toate elementele în care doriți să intrați și ce detalii ați dori să adăugați în videoclip. Cercetarea pe această temă vizionând videoclipuri conexe, citind articole și bloguri și vorbind cu persoane care pot adăuga mai multe informații vă va ajuta să vă scufundați și să adăugați mai multe straturi la videoclipul dvs. Folosind această hartă de idei, vă puteți construi pe un script.
      Videoclipurile de top care apar pe YouTube sunt foarte cuprinzătoare (în principal Top 5 alegeri), dar când vizionați videoclipurile și parcurgeți comentariile, vă dați seama că oamenii caută mult mai mult.

office@saveshop.ro

Trimite un mesaj

    Vrei sa prinzi ofertele?