Obiectivul este vitalizarea afacerii tale. 100% focusați pe nevoia utilizatorului final. Abordarea noastră de realizare a unui proiect este clară și structurată, iar obiectivul nostru este să predăm un proiect captivant și mai mult decât intuitiv.
     Concept contruit de la zero, reprezentativ tipului de business .
     Cu Optimizare SEO Site-ul Tau Poate Ajunge in Top 10 Rezultate Google!
     Optimizarea SEO este in acest moment singura modalitate prin care poti fi prezent in cea mai ravnita, eficienta si onoranta locatie publicitara din lume – prima pagina organica Google! Bineinteles, ca sa ajungi aici este nevoie de multa munca, determinare, creativitate, cunostinte – atat tehnice cat si de business, intr-un cuvant de o campanie de promovare SEO profesionista.
     Totusi, daca va intrebati de ce este atat de important sa ajungi in prima pagina Google, iata doua argumente puternice:
     -> 93% din toate experientele online incep cu un motor de cautare
     -> In 68% din cazuri acel motor de cautare este Google – in Romania procentul depaseste 95%
     Pentru a intelege mai bine termenul SEO, trebuie sa mentionam de la inceput ca SEO este acronimul de la “search engine optimization”. In limba romana aceasta se traduce astfel: “optimizarea pentru motoarele de cautare”.
     Intrucat SEO este un concept inca tanar nu vom folosi cuvinte precum “Stiinta” sau “Arta”, sau amandoua – cum multe voci se grabesc sa afirme. In schimb, pentru a incerca sa definim procesul, vom spune simplu:
     Optimizarea SEO reprezinta totalitatea metodelor folosite pentru pozitionarea unui website in topul rezultatelor organice ale motoarelor de cautare cu scopul de a creste atat calitatea cat si cantitatea traficului organic al acestuia.
     Conceptul de SEO a aparut in anii ’90 si este o prescurtare pentru Search Engine Optimization. SEO a luat nastere ca urmare a cerintelor de crestere a traficului pe site-urile web.
     In aceeasi perioada au aparut motoarele de cautare care indexau suficient de bine continutul de pe web si reprezentau un punct de plecare al navigarii. Totusi, in vederea sporirii vizibilitatii in motoarele de cautare specialistii au considerat necesara existenta unei verificari constiente, fapt care a condus la aparitia conceptului de SEO.
     La inceput, SEO se preocupa de structura tehnica, iar cei din echipa de promovare utilizau aglomerarea de expresii si taguri excesive pentru a creste pozitiile in SERP.
     Pentru a imbunatati valoarea si relevanta rezultatelor, motoarele de cautare au contribuit la prima scanteie de cautare personalizata pe baza istoricului de cautare. Daca in trecut, rezultatele erau date de expresiile cheie, acum algoritmii prezinta un grad de complexitate ridicat si analizeaza continutul, semantica cuvintelor utilizate, imaginile si multe altele.
     Istoria SEO porneste atunci cand Tim Berners-Lee a lansat primul website în 1991, iar în 1993, Excite a devenit prima platforma de cautare care schimba modul in care informatia era listata, printr-o sortare a rezultatelor bazata pe cuvinte cheie.
     Yahoo (1994) si Google (1997) dezvoltau modul in care datele erau indexate si trimise. Spre exemplu, domeniul Google a fost înregistrat de Larry Page si Sergey Brin, care au avut ideea de a indexa paginile de internet dupa numarul de legaturi spre pagina respectiva rezultate de pe alte pagini.
     In acest stadiu, tot mai multi specialisti utilizau tot felul de metode pentru a ajunge in topul cautarilor.
     Intrucat este strict legat de motoarele de cautare, putem afirma din start ca SEO este un proces extrem de complex si de dinamic.
     Motoarele de cautare precum Google, Bing, Yandex si altele au ajuns in prezent sa proceseze pe de o parte, miliarde de cautari ale utilizatorilor de internet in fiecare zi, iar de cealalta parte sa caute si sa identifice intr-o baza de date gigant raspunsuri relevante la query-ile acestora.
     Evident, pentru a alege din aceasta baza de date imensa cele mai relevante rezultate pentru utilizatori, motoarele de cautare folosesc formule complexe de indexare si algoritmi ce iau in calcul sute de criterii. Tot Google ne informeaza ca rezultatele din SERP sunt stabilite cu ajutorul a cel putin 200 de factori de ranking. Mai mult, constant si acesti factori isi schimba modul de functionare si se adapteaza noilor cerinte ale utilizatorilor. Google ne mai semnaleaza faptul ca are nu mai putin de 500-600 de astfel de modificari anuale.
     Avem astfel o imagine de ansamblu a ceea ce se intampla in spatele motoarelor de cautare. In acest context, optimizarea SEO incearca sa identifice formula prin care motoarele de cautare combina acesti factori si stabilesc ierarhia pentru primele rezultate.
     SEO este mai mult decat un canal de marketing, mai mult decat o simpla optimizare a unui site. Este un reper de business, un benchmark daca vreti, un model de bussines pentru antreprenori, un avantaj competitiv greu de imitat cu conditia de a fi implementat corect.
     Optimizarea SEO al site-urilor este unul dintre avantajele competitive cel mai de pret al unei companii. Mai mult decat obtinerea unor pozitii fruntase pe anumite cuvinte cheie, procesul de SEO ne obliga sa ne aliniem afacerea/bussines-ul la standardele inalte stabilite de Google si alte motoare de cautare si cel mai important sa ne adaptam la cerintele din ce in ce mai exigente ale clientilor nostri. Acum, intrucat sigur v-ati convins de importanta procesului de optimizare SEO, nu va ramane decat sa incepeti sa va surclasati concurentii si sa alegeti oferta de servicii seo de la SaveShop.ro!

office@saveshop.ro

Trimite un mesaj

    Vrei sa prinzi ofertele?